پاشازاده:تساوي درقطرهم به نفع استقلال است
کلوپ هوداران فوتبال
یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:, :: 20:24 :: نويسنده : Mohammad

مهدي پاشازاده در خصوص بازي با الريان گفت: هر بازي براي خودش يک فلسفه دارد و استقلالي‌ها بايد شکست برابر الشباب را فراموش کنند.


به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، مهدي پاشازاده در خصوص بازي با الريان گفت: هر بازي براي خودش يک فلسفه دارد و استقلالي ها بايد شکست برابر الشباب را فراموش کنند و اميدوار به اين باشند که مي‌توانند الريان را در خانه‌اش شکست دهند.

وي در ادامه افزود: استقلال اين توانايي را دارد که الريان را شکست دهد. آنها ابتدا بايد به فکر گل نخوردن باشند. تجربه نشان داده استقلال هر وقت که دروازه‌اش را بسته نگه داشته بعد توانسته خوب گلزني کند. به همين دليل به اعتقاد من استقلال اگر در اين ديدار گل نخوردن را در اولويت قرار بدهد مي‌تواند در خارج از خانه به برد برسد.

پيشکسوت استقلال به اين نکته اشاره کرد که تساوي در قطر هم مي تواند به نفع استقلال باشد. پاشازاده اظهار داشت: استقلال در اين فصل بد شانسي هاي زيادي داشت و مصدوميت ها دست کادر فني را بسته است. با اين حال اميدوارم با درايت کادر فني و تلاش بازيکنان استقلال برنده بازي با الريان باشد هر چند که اگر منطقي نگاه کنيم تساوي در اين بازي هم به نفع استقلال است و مي تواند در ادامه کار به اين تيم کمک کند.

وي در خصوص شانس قهرماني استقلال گفت: شانس قهرماني استقلال در ليگ دست خودش است. اگر اين تيم بتواند رقباي اصلي خود يعني فولاد و نفت را شکست دهد مسلما مي‌تواند به قهرماني هم برسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 10301
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

----------------- ...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
...محل تبلیغات شما...
----------------------- خرید صابون کوسه ------------